Proteinski prah jestive konoplje

Protein u prahu jestive konoplje je bogat izvor esencijalnih aminokiselina, esencijalnih masnih kiselina, antioksidansa i bjelančevina, vrlo je cijenjen kod sportski aktivnih ljudi kao i kod profesionalnih sportaša.

 

Ovaj dodatak također pomaže u mršavljenju ali i u izgradnji i oblikovanju mišića. Također je neophodan je za ljude koji su osjetljivi na gluten ili soju.

 

Konoplja protein u prahu ima u prosjeku oko 50% proteina:

  • ljuska sjemenke se uklanja mehaničkim putem (pri tome se izbjegava pregrijavanje)
  • Sjemenke su hladno prešane da se iscijedi ulje te ostane smjesa koja se odmah pohranjuje u zatvorene bačve 
  •  iz te smjese se ukloni oko 30% vlakana, te se na taj način povećava udio proteina. Prosijavanje  se odvija u šest stupnjeva, od grubog pa sve do finog praha.

 

Ono što se dobije od jedne od najsvestranijih biljaka na svijetu -  protein u prahu – bogat je  izvor esencijalnih aminokiselina, masnih kiselina i antioksidansa. Kako bi zadržali većinu hranjivih tvari, prah konoplje se dobivenih hladnim prešanjem sjemenki jestive konoplje.  

 

Budući da je prah bogat proteinima vrlo je cijenjen kod sportaša i svih koji vode aktivan život. Također je neophodan za ljude koji su alergični na gluten i soju.

 

Konopljin protein u prahu sadrži: 

  • optimalne količine omega-3 i omega-6 esencijalnih masnih kiselina i visok postotak antioksidansa poput klorofila, tocopheroli i tokotrierioli. 
  • 65 posto globulina i 35 posto albumin proteina, što je više od bilo koje druge biljke, a koji se lako apsorbiraju u tijelo.
  • ne sadrži opijate (THC), a osim gore navedenog također sadrži magnezij, kalij, sumpor, fitosterole, askorbinsku kiselinu, beta karoten, kalcij, vlakna, histidin, željezo, fosfor, riboflavin, niacin, tiamin i mnoge hranjive tvari
  • konopljin protein u prahu također pomaže u mršavljenju i  oblikovanju mišića

 

Korištenje konopljinog praha (proteina): 

  • Esencijalne masne kiseline, koje se nalaze u proteinskom prahu, mogu se inače naći samo u ribljem ulju. Budući da ih naše tijelo ne proizvodi, moramo osigurati dovoljne količline kroz prehranu. One pomaže u održavanju zdravih stanica i pomažu njihov rad. 
  • Već 3 g tjedno, odnosno 0,45 g proteina praha dnevno pomaže u održavanju odlične srčane funkcije.
  • Budući da je bogat antioksidansima može spriječiti štetu koju mogu uzrokovati slobodni radikali u našem tijelu. On je također bitan nutritivni dodatak za osobe s aktivnim stilom života.
  • Konoplja protein u prahu je idealan kao dodatak u smoothie i sokove. Najbolje ga je umiješati u voćni sok, orašasto mlijeko, u frape, salate, umake ....
  • za opće poboljšanje je dovoljno ako se konzumira 2 žlice dnevno. Za sportaše s napornim treninzima preporučuje se 3 žlice 3 puta dnevno. Za optimalno iskorištavanje hranjivih tvari kod sportaša, treba konzumirati prah 30 minuta prije treninga i opet 30 minuta nakon treninga.

 

 

Izvor: www.bio-svijet.hr



Ostali članci

Chlorella

Ljudi koji je redovito konzumiraju izgledaju mlađi i puni energije.

Spirulina

Spirulina je plavo-zelena mikroalga, za koju se pretpostavlja da je najstarija biljka na Zemlji.

Goji bobice

Čak ih nazivaju „sretne bobice“ zato što kažu da se čovjek dobro osjeća kada ih redovito konzumira.

Agavin sirup

Kao sladilo je također pogodan i za dijabetičare te one koji izbjegavaju hranu s visokim glikemijskim indeksom.